Ciekawe style stron internetowych – jakie są trendy?
Pomysły na tworzenie witryn wyrastają jak przysłowiowe „grzyby po deszczu”, bo coraz więcej Konsumentów w naszym kraju kupuje produkty przez sieć, zaś do punktów stacjonarnych zmierzają wyłącznie zapoznać się z określonym produktem (więc tym, jak on w rzeczywistości wygląda). Istnieją sytuacje, że pełne biznesy przekierowują swoją działalność do wirtualnego świata, zwalniając wolne lokale i licząc na niemałe oszczędności. Co więcej każdy Konsument w niektórych przypadkach może liczyć na to, że produkt jest istotnie znakomitej jakości, m in. żaden inny Klient go przed nim nie mierzył. Skromne oraz duże firmy zgłaszają się wówczas do agencji reklamowych, żeby one zajęły się stworzeniem ekscytującej i skutecznej witryny. Projektanci stron opracowują więc coraz to bardziej oryginalne taktyki, w części oparte na WordPressie.
Unikalny podział treści
Największym stylem w 2016 roku była standaryzacja części ilustracyjnej oraz umieszczenia wszelkich detali na stronie. Na ogół była ona podzielona na dwie lub trzy kolumny, jednakże kontrahenci ekspresowo się znudzili „klonowanymi” wzorcami. Wszelkie modne strony internetowe, m in. punktów z ofertą produktów drogeryjnych, prezentowały się podobnie, a to nie ulega wątpliwości wpłynęło na sprzedaż. Aktualnie schemat strony www, projektowanie grafiki i pozostałych detali absolutnie nie odbywa się już na owych wytycznych. Osoby zajmujące się tworzeniem stron www dążą do uwypuklenia swoistych cech specjalizacji Klienta.
Widok zasłaniający cały ekran
Trend ten był niezwykle powszechny oraz polega na wyzyskaniu przez grafikę całej rozpiętości wyświetlacza. Głównie – spostrzegawczość konsumenta bynajmniej nie rozkłada się na kolejne aspekty, po drugie – przekonuje dobrze dopasowaną grafiką do dalszego sprawdzania strony. Ekrany startowe zapełnione są w całości grafiką, grafiką z treścią reklamową czy przełącznikami akcji. Mogą być bierne czy pełnić funkcję slydera. Ogromnym walorem jest to, że owe fragmenty dostosowują się na potrzeby monitorów na notebookach i dużych monitorów. Perfekcyjnej jakości szatę graficzną powinno zrobić fachowe studio graficzne.
Spore grafiki pełniące funkcję tła
Gigantyczna, świetnej jakości grafika przyciągnie oko niejednego Nabywcy. To rewelacyjny koncept, żeby urozmaicić wizerunek strony internetowej. Część użytkowników jest wzrokowcami, więc tym bardziej opłaca się w nią zainwestować. Absolutnie nie wykorzystujmy jednak z tzw. banków nieodpłatnych grafik, zwłaszcza wtedy, gdy nasza marka ma się naprawdę łączyć z profesjonalizmem. Korzystniej poprosić o opracowanie fotografii skutecznemu grafikowi, który zadba o to, ażeby wszystkie posiadały idealny odcień oraz współgrały z rozkładem strony.
Google i material design
Material design to styl bazujący na gładkich kolorach i na wykorzystaniu świateł i cieni. Google zainspirowało się w tym przypadku klasycznym papierem i atramentem. Naczelnym celem było wzmocnienie czytelności stron, jak i zmodernizowanie deficytów, które były zauważalne w stylu flat. Ogólnie rzecz biorąc material design to: ułożenie w trójwymiarze (odpowiednio z kolejnością motywów), wyraźne i bezbłędnie wpasowane odcienie (jeden odcień priorytetowy oraz pozostały barwnik dodatkowy, przykładowo do odznaczeń), instynktowne ikonki (maksymalnie banalne, z prostymi zakończeniami prostych, z użyciem proporcji 2dp), wszystkie zdjęcia i grafiki wektorowe (dobrane do nastroju strony internetowej; napis znajdujący się na fotografii musi koniecznie znajdować się na gradiencie; krótko mówiąc nie możemy przesadzić z przyciemnianiem) oraz typografia oparta o wzór Roboto.
Jak dobrze zareklamować swoją firmę?
Większość użytkowników Internetu w zasadzie nie przyjmuje od sprzedających tego, czego potrzebują. Wchodzą na stronę internetową i co rejestrują? Nieciekawy projekt logo, multum zbytecznych artykułów (jakie mają możliwość przewijać nie widząc końca), zaś finalnie są zarzucani ulotkami informacyjnymi o tym, żeby bezwzględnie zapisać się do newslettera, wybierać z wielu promocji (które z pewnością za chwilę się skończą) albo omówić ważne kwestie z profesjonalistą (jaki co sekundę uruchamia się na czacie i krótko mówiąc nie jest to „żywa istota”). Konsumenci potrzebują tego, żeby osiągnąć emocjonalną relację z artykułem lub jeśli to osiągalne – ze sprzedawcą. W ogóle nie chodzi w tym miejscu o „targowanie się”, ale opcję zaufania. Ciekawym zamysłem jest zatem opowiedzenie czegoś o swojej działalności. Ostatnio określa się to wyrażeniem „storytelling”, więc opowiadanie o takich sprawach, jak: kim jest każdy pracownik, co jest w stanie zaoferować ten wytwórca itd. Opisana odmiana reklamy dużo szybciej trafia do nabywców i daje korzystniejsze wyniki niżeli denerwujące okna, które wyskakują „zza węgła”.
Jeżeli zamierzasz dowiedzieć się więcej, kliknij w odsyłacz tutaj – Ulotki reklamowe Toruń – a wynajdziesz o wiele więcej informacji.